Best Of 2 met Tobi Kooiman

icon-calendar 10 januari

Een persoonlijkheid met een geestige, eigenzinnige kijk op de wereld…

Cabaretier is hij. En wiskundige. Tobi Kooiman. Hij speelt met logica, tackelt levensvragen en neemt op de koop toe dat het publiek daar ongegeneerd doorheen lacht. Hij won er de publieksprijs mee bij Cameretten. En zijn debuut Best Of kreeg meteen vijf sterren van cabaret.nl. ‘Hits in overvloed,’ schreven ze erbij.

Maar het kan altijd meer. En dus komt Tobi nu met ‘Best Of 2’. Een nieuwe show waarin hij verder aan zijn imago werkt. Want, aldus Tobi: ‘De reactie die ik na ‘Best Of’ het vaakst kreeg kwam van bejaarde vrouwen die dan zeiden: “Ik vond het heel herkenbaar. Mijn kleinzoon is ook autistisch.”?’

Kaarten: € 22,50

De voorstelling begint om 20.00 uur

Contact

Cultureel Centrum Elckerlyc                                                                                                      Achter ’t Raadhuis 2                                                                                                           5081BA Hilvarenbeek

013 505 0663

info@elckerlyc.nu

Website

Plan je route

Bezoek Hilvarenbeek maakt gebruik van cookies.

We gebruiken noodzakelijke cookies om onze website goed te laten werken. Met jouw toestemming plaatsen wij statistische cookies die worden gebruikt om de website te testen en te verbeteren. Als je marketingcookies accepteert delen we informatie over jouw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Geef hieronder aan welke categorie cookies we mogen plaatsen.

Lees meer

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Lees meer

Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.

Lees meer

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.