Filmavond: Vogels kun je niet melken!

icon-calendar 21 november

Gratis toegang

Met panelgesprek over Landbouw & Natuur...

In regio Hart van Brabant groeit de beleidsmatige aandacht voor ‘boeren met de natuur’. De praktijk blijkt echter weerbarstig. Wat betekent boeren met natuurbehoud concreet voor de agrarische sector en de bredere samenleving?

Naar aanleiding van de film ‘Vogels kun je niet melken’ wordt er in gesprek gegaan met sprekers uit de hoek van de landbouw, natuurbehoud, het bankwezen en de politiek. Komt dat zien en horen bij bio-boerderij ’t Schop!

Trailer “Vogels kun je niet melken!”
Programma:
19.15 Inloop
19.30 Welkom door Bart en Jan van den Broek (BIO-boerderij ’t Schop)
19.35 Film: Vogels kun je niet melken (1 uur en 38 minuten)
21.10 Pauze*
21.30 Panelgesprek
22.00 Afsluiting met naborrel en muziek

Aanmelden via formulier op de website

De avond begint om 19.30 uur en duurt tot 22.00 uur. Inloop vanaf 19.15 uur

Contact

Bioboerderij ’t Schop
Esbeekseweg 2
5081ED Hilvarenbeek

013-5056156

info@hetschop.nl

Website

Plan je route

Bezoek Hilvarenbeek maakt gebruik van cookies.

We gebruiken noodzakelijke cookies om onze website goed te laten werken. Met jouw toestemming plaatsen wij statistische cookies die worden gebruikt om de website te testen en te verbeteren. Als je marketingcookies accepteert delen we informatie over jouw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Geef hieronder aan welke categorie cookies we mogen plaatsen.

Lees meer

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Lees meer

Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.

Lees meer

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.