Vrijthof-Vrijthof Challenge 2025

icon-calendar za 10 mei '25

Start inschrijving op 5 november '24

Op 10 mei 2025 starten opnieuw honderden fietsers en wandelaars in Maastricht om geld in te zamelen voor KWF Kankerbestrijding. Dit evenement wordt voor de derde keer georganiseerd door onder andere de initiatiefnemers Mark en Willem van Abeelen.
Na twee geweldige edities in 2019 en 2022, die alle verwachtingen van de organisatie overtroffen, is het in mei 2025 weer zover. Op 10 mei klinkt het startschot op het Vrijthof in Maastricht waarna de route ´s middags eindigt op de knusse Vrijthof in Hilvarenbeek. In 2022 stonden meer dan 1600 deelnemers aan de start van deze ultieme uitdaging, op de mountainbike of te voet. Meer als het dubbele van het aantal dat in 2019 van start ging. Op de inschrijvingsdag bleek het geen moeite de startnummers te kunnen verdelen, binnen een half uur was het vol!

Blijf op de hoogte via de website.

Openingstijden

Bezoek Hilvarenbeek maakt gebruik van cookies.

We gebruiken noodzakelijke cookies om onze website goed te laten werken. Met jouw toestemming plaatsen wij statistische cookies die worden gebruikt om de website te testen en te verbeteren. Als je marketingcookies accepteert delen we informatie over jouw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Geef hieronder aan welke categorie cookies we mogen plaatsen.

Lees meer

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Lees meer

Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.

Lees meer

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.